Selskabslokalet

Reglement for Selskabslokalet

Udlejning

Udlejning af lokalet foregår efter princippet om ”først-til-mølle”. Du kan leje lokalet ved henvendelse til administrationskontoret, som ligeledes kan informere om lokalet er ledigt, den dag du påtænker at benytte det:

Adresse:           Vestergårdsvej 10, 2600 Glostrup

Mail:                  glostrup@kab-bolig.dk

Telefon:            43969083

Telefonisk henvendelse

Alle hverdage 09.00-10.00

Personlig henvendelse

Man-ons-tor-fre 10.00-11.00

Tirsdag 15.00-17.00

                                    

Nøglen skal afhentes på kontoret inden for åbningstiden (se ”Personlig henvendelse” herover). Såfremt du ikke selv har mulighed for at hente nøglen, skal du skrive en fuldmagt, på den person der så henter nøglen, da det ellers ikke er muligt for administrationskontoret at udlevere nøglen.

Aflevering af nøgle aftales med kontoret før lejeperioden påbegyndes.

Leje og depositum

Prisen for at leje lokalet er følgende:

1. dag:                                             1.500 kr.

Efterfølgende dage:                           350 kr. pr. dag

Depositum:                                     1.000 kr.

Ved leje af lokalet, kan det benyttes fra datoen man har booket det (klokken 10:00), til dagen efter (klokken 08:00).

Lejer man lokalet fra fredag til søndag, har man dermed lokalet fra fredag klokken 10:00 til søndag klokken 08:00. Dette koster 1.500 kr. for den første dag (fra fredag til lørdag) og 350 kr. for den efterfølgende dag (lørdag til søndag). Derudover skal der lægges 1.000 kr. i depositum (se eventuelt yderligere under ”Misligholdelse”).

Tilbagebetaling af depositum sker inden for 14 dage efter lejeperiodens udløb.

Fortryder du lejen af lokalet efter betaling, vil depositum ikke blive refunderet. Dog kan leje af 1. dag og eventuelt efterfølgende dage kunne refunderes, såfremt der er mere end 30 dage til det aftalte lejetidspunkt.

Lokalet

  • Følgende findes bl.a. i lokalet:

    • Stole og borde til 50 personer

    • Service til 50 personer

    • Ovn, mikroovn, køleskab, fryser og opvaskemaskine

  • Følgende skal du selv medbringe:

    • Viskestykker

    • Køkkenrulle

    • Store sække til skrald

    • Karklude

    • Opvaskemiddel

    • Duge

    • Lys

    • Servietter

    • Saks

    • Øloplukker og eventuelt proptrækker

    • Grydelapper

    • Udskæringsknive

  • Brandmyndighederne dikterer, at der kun må være 50 personer på samme tid i lokalet

  • Rygning er forbudt i bygningen

  • Lokalet skal efterlades, som det er modtaget. Husk derfor venligst:

    • De sammenklappelige borde og disses tilhørende stole skal stå ind til væggen i spisestue-delen af lokalet

    • Sofaer og lænestole skal stilles tilbage som de stod. Se venligst den grafiske plan i lokalet, såfremt du er i tvivl

  • Rengøring:

    • Borde (og evt. stole og sofaer, hvis nødvendigt) tørres af

    • Gulve fejes og vaskes i både lokale, entre, toilet og køkken

    • Brugt service vaskes op, tørres af og stilles på plads

    • Der ryddes op på toiletter (og områder heromkring) og disse skal gøres rene

    • Ovn og kogeplader skal rengøres, såfremt disse har været benyttet

  • Køkkenvinduet må ikke åbnes mere, end hvad sikkerhedskrogen tillader

  • Personlige effekter, som fx elektronik, remedier, mad, drikkevarer mv., opbevares i lokalet på lejerens eget ansvar. Lejerens personlige effekter dækkes dermed ikke af organisationen, såfremt de fx bliver ødelagt eller forsvinder

OBS: Det anbefales at hoveddøren låses under middagen, for at forhindre eventuelle tyverier. Der forefindes ringeklokke uden for døren.

Misligholdelse

Alle lejere af lokalet ønsker at komme til et lokale, der er klar til at tage i brug og hvor der er det antal borde, stole, service mv. som skal benyttes. Er lokalet derfor ikke i orden når du forlader det, er vi nødt til at trække den yderligere omkostning – som en ekstra rengøring eller indkøb af ødelagt/forsvundet service koster – i dit depositum.

Oplever du at lokalet ikke er i den stand det skal være, når du ankommer, bedes du foretage dokumentation (billeder eller lignende) af manglerne, INDEN du tager lokalet i brug. Aflevér/vis billederne til administrationen.

Herunder kan du se hvad det vil koste dig, såfremt lokalet ikke er i orden, når du forlader det (ødelagt/bortkommet udstyr eller manglende rengøring mv.):

Manglende rengøring:             Minimum 500 kr.

Møbler ikke stillet på plads:   Minimum 200 kr.

Ødelagt lampeskærm:             500 kr. (de små) / 900 kr. (de store)

Mindre brændemærker:           500 kr.

Småt service:                             10 kr. pr. del (spisebestik, kopper mv.)

Mellem service:                          25 kr. pr. del (køkkenbestik, tallerkner, saucekander mv.)

Stort service:                               50 kr. pr. del (fade mv.)

Rep. af møbler:                           Minimum 500 kr.

Ud over ovenstående, vil den faktuelle pris for yderligere skader/mangler, blive fratrukket dit depositum. Laver man fx et større brændemærke i gulvet – og det fx koster 750 kr. for en gulvmand at reparere – er det denne faktuelle omkostning (750 kr.), der vil blive trukket i dit depositum.

Lejemålet der står som lejer af lokalet, vil ydermere hæfte for at dække eventuelle omkostninger, som ikke har kunnet indeholdes i depositum.